vandaag weer alleen.

2 mei 2014 - Saint-Pierre-le-Moûtier, Frankrijk

De afgelopen week was een aaneenschakeling van goeie ervaringen. Samen met de meiden op stap is altijd heerlijk maar nu was het bijzonder. Natuurlijk komt dat door de route en het beeld wat daar bij hoort. Slapen in een klooster doen we niet in een gemiddelde wandelvakantie. Nu wel. Het geeft een andere dimensie. Het lopen gaat prima. De weersomstandigheden zijn redelijk, soms komt het met bakken uit de lucht en soms schijnt de zon. Elke dag buiten eten, gewoon in de berm op een kleedje met stokbrood en kaas is heerlijk. Op 1mei is veel gesloten in Frankrijk, gelukkig hebben we er weinig last van. Vanmorgen afscheid genomen van Sonja en Margreeth. Ik kan je zeggen dat het toch een tranentrekker is zo'n moment
Bij de brug over de Loire is genoeg water te vinden maar er viel nog meer. Zij gaan naar huis en ik loop door. Dat ging wonderlijk goed lekker doorgestapt een koffie en een salade tussendoor en zo kwam ik na 29 km bik mijn volgende bed. ( wel een dure) maar ook alles bij de hand. Haren en kleding gewassen, ook geen overbodige luxe na een week. Dstraks aan de of het repas... de maaltijd. . Morgen weer verder. Mijn Hazen, weten dat ie ze mis. .liefs Anja
Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Lidy:
    2 mei 2014
    Stoere meid! Sterkte en geniet!
  2. Marjo amptmeijer:
    2 mei 2014
    Succes Anja, ik drink een (frans) wijntje op je succes dat je weer op weg bent!
    Je t'embrasse Marjo
  3. Maria:
    2 mei 2014
    goed te horen dat het weer beter gaat, heel veel succes!!!!!!
  4. Tonny:
    2 mei 2014
    Heel veel succes! En geniet van je dure bedje!!
  5. Liesbeth van Beemen:
    2 mei 2014
    Ha Anja, Je bent nu echt onderweg en helemaal hersteld zo te horen. Ik zie in mijn schriftje Nevers-Saint Pierre le Moutier. Ik heb toen bij mw Arbez geslapen, waarschijnlijk een ander adres dan jij. Succes met Frans babbelen en ga zo door!
  6. Ernst:
    Hoi schat,

Fijn dat het er op lijkt dat je weer in de walking-mood terecht bent gekomen. Ik wens jou in ieder geval nog veel van deze mooie dagen toe en vooral ook mooie ontmoetingen; want daar draait het natuurlijk ook om.

Thuis gaan wij onze draai weer vinden na mijn weekje zeilen (bruine kop om jaloers op te zijn) maar ook jij zult mij kunnen evenarena deze reis.

Kijk naar voren en geniet! Kijk naar voren naar de dag van morgen!

LoveU
  7. Michiel:
    3 mei 2014
    Ha buurvrouw, fijn dat je weer lekker op pad bent! Geniet van de mooie omgeving en maak ons maar jaloers met je leuke reisverhalen. Succes!
  8. INEKE BONEKAMP:
    3 mei 2014
    Hee Anja wat goed te lezen dat je je draai weer gevonden hebt.
    Geniet en ik blijf je weer volgen . Succes
  9. Roeline:
    Trots op je !
  10. Margreeth:
    3 mei 2014
    Wat een heerlijke week met jou en Sonja. Had graag verder gewild, desnoods als konijn in plaats van haas, :)
  11. Ton & Mirjam:
    4 mei 2014