eerste en tweede dag.

31 maart 2014 - Otterlo, Nederland

Eindelijk was het dan zover,tijd om te vertrekken. de tas gepakt. (te zwaar natuurlijk) iedereen geknuffeld en toen de pas erin. gelukkig samen met Sonja en Margreeth dat helpt. zij waren mijn;"aanjagers". de afgelopen dagen stonden in het teken van weggaan. dus het werd hoog tijd. afscheid nemen is niet mijn sterkste kant, weg zijn gaat beter.  Langzaam Apeldoorn uit, koffie vlak voor het Leesten en daarna naar Hoederloo. Daar zal Jaap ook zijn, hem ken ik nog van mijn tocht uit 2008 en hij is op vakantie daar.  Het is gezellig en heerlijk weer. we wandelen toch een beetje over de hei, alleen maar over de weg is ook zo saai. maar omlopen is geen optie de eerste dag. uiteindelijk in Hoederloo. Lekker lunchen, daar sluit Jaap ook aan, hij heeft een armbandje voor mij. dat heb ik op zijn verzoek 6 jaar geleden voor hem gekocht en nu  krijg ik het ter bemoediging, echt leuk. nu weer verder, Margreeth gaat naar huis en Sonja loopt nog verder mee zo neem ik in etappes afscheid van thuis. door naar Otterloo. ook weer een heel eind. onderweg getoeter....Henk en Teuni rijden langs.grappig... ik zag ze thuis toen ze stonden te zaaien en nu gaan zij weer naar huis en ik blijf lopen.

eindelijk Otterloo.een leuk B&B de kleine Pol. prima bed en douche. Snja gaat ook naar huis, nu echt alleen. geen zin meer om te eten. nog vier boterhammen en thee..