verrassing

28 maart 2014 - Apeldoorn, Nederland

verrassing

Dit bord staat sinds vanmorgen in de tuin.  De buren hebben dat er in gezet.  Pff tranen en inspiratie. ... dank je wel Henk en Teuni

Foto’s

9 Reacties

  1. Arno:
    28 maart 2014
    Wat leuk en orgineel!!!!
    liefs.mj
  2. Liesbeth van Beemen:
    28 maart 2014
    Leuk! Je kunt niet meer terug :-)
  3. Tonny:
    28 maart 2014
    Lief!!
  4. J.van der Heiden:
    28 maart 2014
    laatste dag morgen. zal moeilijk zijn, succes hoor.
  5. Henk Koster:
    29 maart 2014
    Hoi Anja,
    Nu gaat het er echt om spannen. Ik wil je ook heel veel succes weneen en zal zeker je verslagen gaan volgen. Nog lekker een massage van Ernst en dan je wandelschoenen aan.
    Fijne reis en tot ziens.
  6. Margriet.Nass:
    29 maart 2014
    Heel veel succes, energie, en lef.
  7. Joop:
    30 maart 2014
    Ik zeg alleen:

    "Ultreia"
  8. J.van der Heiden:
    30 maart 2014
    dankjewel !!
  9. Margriet.Nass:
    30 maart 2014
    De weersverwachting is voorlopig goed zo re zien.
    Zou prettig zijn bij de start.
    Succes.]