laatste dag morgen. zal moeilijk zijn, succes hoor.
Henk Koster:
29 maart 2014
Hoi Anja,
Nu gaat het er echt om spannen. Ik wil je ook heel veel succes weneen en zal zeker je verslagen gaan volgen. Nog lekker een massage van Ernst en dan je wandelschoenen aan.
Fijne reis en tot ziens.
Margriet.Nass:
29 maart 2014
Heel veel succes, energie, en lef.
Joop:
30 maart 2014
Ik zeg alleen:
"Ultreia"
J.van der Heiden:
30 maart 2014
dankjewel !!
Margriet.Nass:
30 maart 2014
De weersverwachting is voorlopig goed zo re zien.
Zou prettig zijn bij de start.
Succes.]
liefs.mj
Nu gaat het er echt om spannen. Ik wil je ook heel veel succes weneen en zal zeker je verslagen gaan volgen. Nog lekker een massage van Ernst en dan je wandelschoenen aan.
Fijne reis en tot ziens.
"Ultreia"
Zou prettig zijn bij de start.
Succes.]